BLUE BOX SATRIECOŠA IEDEGUMA KARTES SAŅEMŠANAS UN LIETOŠANAS NOTEIKUMI

1. Blue Box „satriecoša iedeguma karti” klients saņem bez maksas, iegādājoties Blue Box bonusu karti, dāvanu karti vai abonementa karti.

2. Karte tiek reģistrēta uz konkrēta klienta vārda un to atļauts izmantot tikai šai personai. Kartes nodošana trešajām personām ir aizliegta.

3. Informāciju par kartes derīguma termiņu, atlikušo naudas summu vai sauļošanās reizēm iespējams uzzināt pie Blue Box solārija darbinieka vai zvanot 22008888, vai rakstot santa@bgltd.lv .

4.Blue Box „satriecoša iedeguma kartes” saņēmējs piekrīt, ka Blue Box izmanto Programmas dalībnieka personas datus administrēšanas un tiešā mārketinga mērķiem, kā arī apliecina vai neapliecina savu piekrišanu saņemt informāciju par lojalitātes programmas personalizētajiem piedāvājumiem. Programmas dalībniekam ir tiesības atteikties no informācijas saņemšanas jebkurā brīdī, vēršoties pie Blue Box administrācijas (nosūtot attiecīgu iesniegumu uz adresi Bukultu 9, Rīgā, LV-1005, vai arī nosūtot e-pastu uz adresi santa@bgltd.lv), kā arī zvanot pa klientu servisa bezmaksas tālruni 22008888.

5. Blue Box patur tiesības veikt izmaiņas karšu lietošanas, izsniegšanas un atprečošanas nosacījumos. Par programmas atcelšanu Blue Box informēs, paziņojot www.bluebox.lv un/vai izvietojot informāciju Blue Box studijās  ne vēlāk kā 10 (desmit) dienas iepriekš. Klientam būs iespēja izmantot kartē esošo naudas summu arī gadījumos, ja programma tiek mainīta vai atcelta.

6. Karti iespējams izmantot tikai saistītajās Blue Box studijās, studiju saraksts ir mainīgs un atrodams www.bluebox.lv, studijās, elektroniski to iespējams saņemt, rakstot uz santa@bgltd.lv vai zvanot 22008888.

7. Karte paredzēta tikai solārija apmeklējumam, par to nav iespējams iegādāties sauļošanās kosmētiku un citus produktus/ pakalpojumus. Kartes vērtība netiek izsniegta naudā.

8. Kartes īpašniekam tiek piemērota atlaide sauļošanās krēma pudeles iegādei un periodiski ir iespēja saņemt citus īpašos piedāvājumus Blue Box studijās vai pie Blue Box sadarbības partneriem.

9. Kartes nozaudēšanas gadījumā kartes īpašnieka pienākums ir nekavējoties par to paziņot Blue Box administrācijai pa informatīvo bezmaksas tālruni 22008888 darba dienās no 9:00 līdz 17:00, vai pa elektronisko pastu santa@bgltd.lv.
10. Pēc paziņojuma saņemšanas nozaudētā karte tiks bloķēta paziņojuma saņemšanas dienā, ja paziņojums ir saņemts darba dienā, līdz 17:00. Gadījumā ja paziņojuma saņemšanas diena ir brīvdiena vai paziņojums ir saņemts pēc 17:00, Klienta karte tiks nobloķēta nākamajā darbdienā.
11. Pēc kartes bloķēšanas kartes īpašniekam, uzrakstot rakstisku iesniegumu ir iespēja pārnest neizmantoto naudas summu vai sauļošanās reizes uz jauno karti. Jaunas kartes izsniegšanas maksa Eur 4.00.
12. Ja kartes īpašnieks, kartes nozaudēšanas gadījumā savlaicīgi nav par to informējis Blue Box 9. p-tā minētajā kārtībā, tad Blue Box neuzņemas atbildību par Blue Box “satriecoša iedeguma kartes” izmantošanu līdz brīdim, kad ir saņemta un fiksēta informācija par kartes nozaudēšanu. 


 .